Viuleva Päällikkö selkeyttää markkinoinnin

Viuleva Päällikkö selkeyttää markkinointiviestinnän ja tekee siitä suunnitelmallista. Viuleva päällikkö on investointi brändin arvon ja myynnin pitkäaikaiseen kasvuun.

 

Viuleva Päällikkö on markkinoinnin ja markkinointiviestinnän asiantuntija, jonka kokemus rakentuu 20 vuoden työskentelystä yritysten markkinointiosastoilla. Hän ymmärtää yritysten markkinoinnin haasteet ja toimii proaktiivisesti sekä tavoitteiden asettamisessa että toimintasuunnitelman laatimisessa.

Viuleva Päällikkö vastaa viestinnän suunnittelusta ja yhdessä verkostonsa kanssa sen toteutuksesta sovitun aikataulun ja budjetin mukaisesti. Hän varmistaa, että asiakasyritys saa juuri tarvittavat palvelut kilpailukyiseen hintaan. 

Operatiivisen johtamisen ohella Viuleva Päällikkö on yrityksen johdon aisapari, kun kehitetään strategista markkinointia ja määritellään markkinointistrategiaa.

Tyypillinen asiakasyritys

Vahvuudet (S)

Yrityksessä on halu ja edellytykset kasvaa ja tunnistetaan mahdollisuudet myynnin lisäämiseen tunnettuutta parantamalla ja aktiivisella viestinnällä. 

Heikkoudet (W)

Yrityksessä ei ole in-house-markkinointia tai riittävää markkinoinnin ja viestinnän osaamista, vaan tarvitaan lisää sekä asiantuntemusta että resursseja.

Markkinointiviestinnästä ei saada käyttöön koko potentiaalia.

Mahdollisuudet (O)

Yritys saa kilpailuetua keskittämällä omat resurssinsa ydinosaamiseen ja ulkoistamalla kaikki muut palvelut, kuten markkinointiviestinnän.

 

Keskittyminen omaan ydinosaamiseen parantaa suorityskykyä samalla, kun ulkoistettu markkinointiviestintä tuottaa aiempaa enemmän lisäarvoa.

Uhat (T)

Liikevaihto ei kehity tavoitteiden mukaisesti.

 

Asema markkinoilla ei kehity tai heikenee ilman tavoitteellista markkinointiviestintää, kun aktiiviset kilpailijat parantavat suoritustaan.

  1. Aloitustapaaminen

  2. Markkinointistrategian laatiminen TAI siirtyminen suoraan vaiheeseen 3.

  3. Markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen 

  4. Viestintäsuunnitelman toteutus

  5. Jatkuva brändinhallinta ja yhteydenpito

Palvelun sisältö

Palvelupaketit

Räätälöimme sopivan palvelukokonaisuuden asiakkaan tavoitteiden ja toiveiden mukaan. Pitkäaikainen yhteistyö tehostaa tekemistä ja mahdollistaa aidosti määrätietoisen markkinointiviestinnän. Siksi suosittelemme 6 - 12 kuukauden jaksoja. Palvelusuhteen vähimmäiskesto on kolme kalenterikuukautta. Viuleva Päällikkö -paketit ovat:

XS​ 
S
M
L
XL
Total
=
=
=
=
=
=
1 pv/kk​ 
2 pv/kk
1 pv/vko
2 pv/vko
3 pv/vko
kaikki arkipäivät

Yrityksissä murehditaan vähäistä ja huonoa viestintää. Myös ratkaisu tiedetään: resurssit. Usein pk-yritysten tarpeisiin sopiva vaihtoehto on ulkoistettu markkinointipäällikkö: Viuleva Päällikkö huolehtii markkinointiviestinnän suunnittelun lisäksi  sen määrätietoisesta toteutuksesta. 

 

Mitä Viuleva Päällikkö -palvelua tilaavan tai palvelusta kiinnostuneen on hyvä ottaa huomioon? Katso tärppilista ja lue lisää blogistamme: Miten Viuleva päällikkö muuttaa markkinointiviestinnän tulostyökaluksi? 

Liian vähän tai heikkotasoista viestintää?

“Ilman Viulevaa Päällikköä ei tällaista olisi tullut tehtyä, vaan markkinoinnista olisi tullut sekamelskaa.”

Juha Makkonen, toimitusjohtaja

E-P Mig ja Kone Oy

“Viuleva Päällikkö on tuonut markkinointiviestintään ammattimaisen otteen ja suunnitelmallisuuden.”

Juha-Pekka Paavola, toimitusjohtaja

Finess Energy Oy

  • Viuleva on Facebook
  • Viuleva on LinkedIn
  • Instagram Social Icon
Ota yhteyttä!
PALVELUT

VIULEVA | Riikka Autio

+358 (0)50 573 2468

riikka.autio@viuleva.fi

 

Wolffintie 36 F11/25
FI-65200 Vaasa

Y-tunnus 2921691-3

jasenyritys_2020_150x75_fin.png

© 2020 Viuleva.