Verkkosivut
Kotisivut ovat yrityksen viestinnän kivijalka. Ne toimivat muun viestinnän laskeutumisalustana ja vaikuttavat ratkaisevasti konversioon sekä mielikuviin. Kotisivuihin kannattaa investoida, sillä panostus palkitaan!
Laadukas tekninen toteutus parantaa hakukonelöydettävyyttä, ja sen lisäksi persoonalliset, hyvin toteutetut sisällöt kuljettavat kävijän varmimmin maaliin. Invesotinnin hyötysuhde on maksimaalinen, kun suunnittelussa otetaan huomioon monikäyttöisyys ja verkkosivustoa varten luotuja sisältöjä voidaan hyödyntää myös muussa monikanavaisessa viestinnässä.
Viuleva & Markkinointi Ukkonen: brändäys & verkkosivut
Verkkosivuprojekteissa kumppanimme on lappeenrantalainen Markkinointi Ukkonen, jonka kanssa toteutamme brändäys & verkkosivusto -projekteja, digitaalista viestintää, some-mainontaa ja Google-mainontaa. Yhteistyössä pääsevät esiin molempien yritysten vahvuudet: Viulevan Päällikön projektinhallinta sekä visuaalisen ilmeen ja sisälöjen suunnittelu sekä Ukkosen asiantuntemus verkkosivustojen ja digitaalisen markkinoinnin rakentamisessa.
Verkkosivuprojektin vaiheet
1
MÄÄRITTELY
-
käyttötarkoitus
-
kohderyhmä
-
toiminnalliset ja sisällölliset ominaisuudet
-
verkkotunnus eli domain
-
palvelintila
-
sähköposti
2
SUUNNITTELU
-
rakenne
-
sisällöt
-
toiminnallisuudet
-
graafinen suunnittelu & sivuston visuaalinen ilme
3
SISÄLLÖNTUOTANTO
-
tekstintuottaminen
-
kuvatuotanto
-
toiminnallisuuksien sisällöt
-
hakukoneoptimointi (SEO)
4
TOTEUTUS
-
tekninen toteutus
-
sisältöjen tuominen
-
hakukoneoptimointi (SEO)